Lammkött till högstbjudande!

Prisen är ute i singeldjunglen igen och jag har lagt ut mig på tradera och säljs till högstbjudande!
Prinsen har redan lagt ett högt bud, så försök slå det om ni kan pojkar..
I övrigt har jag fastnat i facebook-träsket, jag lovade migsjälv att jag inte skulle öppna upp min facebook så fort jag stängt ner den, men tre månader senare var jag igång igen och mer besatt än vanligt. Folk pratar om droger, alkohol och sex som en samhällsfara och beroendeframkallande. Jag efterlyser ett piller och en debatt om facebooks vara eller icke vara i samhället.
Förra helgen gick jag emot alla mina principer och använde GUMMISTÖVLAR, alltså jag tror inte ni någonsin kommer förstå vilken motståndare jag varit till de små rackarna, men då förra veckan slog det väl slint i huvudet och gummistövlarna åkte på och hur mycket jag än vill säga att jag hatade det så kan jag inte ljuga! Jag har förlorat mer än 15 år av gummistöveltid men det är nu över, tror jag ska ha gummistövlar och kortkort ikväll när jag ska ut !
Många gormar över att den här bloggen ligger nere titt som tätt, men jag har inte vetat vad jag skulle skriva, jag vet fortfarande inte vad jag ska skriva, om bråkiga föräldrar och trasiga hjärtan?
Egentligen borde jag inte sitta framför datorn alls idag, ingen tid till det här, jag borde packa, städa o plugga. Istället loggar jag in och ut från facebook som en besatt, apropå besatt så har vi sett den filmen i skolan och ska göra en filmanalys, var hon verkligen besatt av djävulen? Ja, varför inte.
Borde ta bort mitt nagellack och bilden jag målade på armen igår när jag var uttråkad, kanske hoppa in en sväng i duschen, käka lite frukost, sova, logga in på facebook, lyssna på musik, städa, packa... men vad gör jag? Jag sitter framåtlutad i en stol så hela ryggen värker och skriver om det jag borde göra istället..Det är som om hjärnan förstår men skickar signalerna till skrivsystemet istället för till mitt handlingssystem. 
Jag borde dessutom ringa kvinnan som ska fixa min balklänning och boka tid hos frisören. Aja, jag har en baldejt iaf, det är ju tryggt! Det tackar jag Erik för!

Kanske ska jag slänga ut datorn och bli effektiv? 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

DU KÖR MIN TAKTIK OCH I LIKE IT! ut med datorn , jag lvoar att det funkar!!



och gummistövlar är ju underbart!

2009-03-08 @ 00:00:04
URL: http://wmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0