Skottpengar, powerwalks och annat påhitt..

Ibland får man snilleblixtar, som idag: Jag satt på biblioteket i "staden" där jag bor och så bara slog det mig, som en blixt från klar himmel. "Undra om alla människor äter cheeseburgare när det är bakfulla?" Jag menar personligen har jag ju ett alldeles speciellt förhållande till cheeseburgare, ju mindre ost där är i dem ju mer älskar jag dem. Speciellt dagen efter jag suttit och druckit vatten hela kvällen.
En annan grej som slog mig var hur mycket jag älskar folk som dricker sitt kaffe från starbucks.Det närmsta jag kommer det, här där jag bor, är ju  hembränningsmaskinens goda söttmor hos närmaste granngård.
Jag satt där inne hos grannen och halsade denna ljuva dryck när det slog mig att jag inte sett döda människor på länge, ni vet sådär som den lille killen i sjätte sinnet? Inte för att hans döingar alls går att jämföra med mina, mina är i princip levande i jämförelse med hans, med tanke på att de kan ha sex med djur och han har flickor som spyr och spyr gång på gång, jag funderar på om hon sväljer spyorna om man trycker på återspolning, jag menar det skulle ju uppenbarligen kunna bli riktigt rolig tv, något som kanal 5 borde haka på.
Balladen om konsekvenserna skrållar i mina högtalare just nu, konsekvenser, ja du käre Winnerbäck att ta ansvar för sina konsekvenser det är fanemaj en bedrift som jag inte vill kännas vid. Inte för att jag har så mycket konsekvenser att ta igen, jag sitter mest hopkrupen i en garderob och sjunger låtar av björn skifts och skäms över att jag börjar likna blondinbella varje gång jag tittar mig i speglen, förutom att jag är brunett och smart och får betala för mina egna kläder, men i övrigt så kan jag verkligen förstå varför folk springer fram till mig och ber om min autograf och säger att de älskar min blogg, inte den här bloggen då förstås, för den har ingen sponsor och jag har ingen pojkvän som jag kan berätta om varje gång vi träffats och pussats eller veckans outfit, egentligen skulle jag kunna ha det, men det blir ganska tjatigt att ha en bild på min nakna kropp varje vecka, fast det förstås om jag fortsätter att gå på mina chokladkakedieter så skulle ju kroppsformen förändras varje vecka. Så gott folk, idag blir det en bild på dagens outfit. Håll i hattarna för här kommer den, bilden som ni alla väntat på......... (trumvirvel)


















.........Hm, konstigt det stod error, jag förstår ingenting. Ni får helt enkelt vänta till nästa vecka.
Nu tänkte jag att jag skulle gå ut o ta en powerwalk. Eller nej, vänta det är Ebba von sydow som håller på med sånt trams, jag är ju bara en liten lantlolla med förstora skor och getter som vänner. Och som spendera dagarna med att vara bakfull och äta cheeseburgare.

Det borde vara skottpengar på mig.

Kommentarer
Postat av: emma

hahah det var fan det bästa jag läst

2008-09-20 @ 21:16:44
URL: http://wmma.blogg.se/
Postat av: Emma

jag vet inte om det där med slingor. så jävla svårt, men något måste göras.

2008-10-04 @ 16:59:13
URL: http://wmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0