Snoppar och andra obehag..

Min brorsa och jag skulle försöka oss på att rappa idag, ehm, det gick lite, hur ska jag säga. Sådär?
Här är min text : (Tänk er nu att jag försöker ha lite invandrardialekt också, såsom alla svenska rappare) "Carl Gustaf han är kung, min förra kärlek hade ingen pung. Ja, jag är en flata. Men Brorsan jag jobbar i alla fall inte på en gata. Så gå nu och lek med din skata"   
Jag gjorde ännu ett försök : "Slavarabete är inte Okej, ställ dig upp och säg Nej. Att dammsuga ovanvångingen är inte kul, jag önskar mig en städerska till jul. Men snälla tomten, inte en sån som är ful "

Vill med det här bara säga att Niklas Wykman har fått konkurens på den borgerliga sidan, vad sägs som ett battle oss MUF-are emellan?! Hör av dig Nikke!
Ja, jag tror jag lämnar dagens blogginlägg där. Det här säger ju en hel del om min begåvning........


Kommentarer
Postat av: Emma

ah du är ju underbar. hör dig sjunga!!!

2008-10-19 @ 21:51:28
URL: http://wmma.blogg.se/
Postat av: Matilda

Åh, ibland älskar man dig bara extra mycket när man läser dina blogginlägg haha!

2008-10-26 @ 18:43:55
URL: http://ohmymatthew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0