Jag har sagt det förr och jag säger det igen:

-Tillskillnad från Zlatan är jag mållös!

Tänk er en åsna o en ko plus några finnar och en monstertruck och volia, där har ni framtidens föräldrar. Tänk er bidragsberoende och grisar som gör sina behov i en kattlåda utan kattsand. Tänk er ett hus i en by långt åt helvete som Gud glömde, eller helt enkelt placerade där och önskade att ingen skulle upptäcka. Tänk er nu också att mamman här inte är mer än sexton och pappan tjugofem. Visst låter det som jag glömt något? Javisst ja, det är två av mina släktingar jag pratar om. Ibland glömmer man bagatell detaljer. Hur mottar man då ett sånt här besked. Ja, man kan ju hantera det på två sätt antingen så hanterar man det, eller så gör man som jag gjorde. Jag la mig ner på golvet och bad en bön om att jag hört fel. Sen sprang jag till mamma och grät, sen ringde jag Emma i desperasion o skrek. Vi skrek tillsammans en stund. Nu känns det mycket bättre. Egentligen borde jag  sitta o plugga nu, men det här borde ju vara anledning nog att inte göra läxan. Jag vet inte, det är kanske lika bra jag sjukskriver mig imorgon, jag känner mig som en zombie. Nu tänker ni nog att jag överdriver en smula, men jag skulle säga att jag förmildrar det hela en brödbit.

Jag är helt mållös, det här är värre än blommiga tofflor, grisuppfödare, blondinbella och löshår.

Kommentarer
Postat av: EMMA

DU GLÖMDE FOPPATOFFLOR!

2008-11-20 @ 22:49:22
URL: http://wmma.blogg.se/
Postat av: EMMA

Du är en life-saver. men det är synd att en viss person, inte inser det! jag har just nu väldig lust att spotta på honom, för det enda han gör är att var kritisk mot allt och alla. läste iofs inte mycket ur hans blogg, men det var kritik som vanligt. jag gillar det, men han kanske kunde lägga lite mer tid på att tänka igenom sitt eget sätt. Förlåt, ajg blev bara förbannad på allt som händer dig, jag är sjukt förbannad. livet är fan interättvistn ågonstans och därför blir megajättearg! oc om du inte fattade det så är det J. jag pratar om! JAG FINNS ATT KONTAKTA!

2008-11-24 @ 21:41:29
URL: http://wmma.blogg.se/
Postat av: Jonathan

Ojoj... :/ Låter inte bra.

Jag kanske är sent ute men du kan få en bamsekram om du vill? Du var ju så snäll och ville blåsa på mitt finger. :P

2008-11-26 @ 06:20:09
URL: http://etanol.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Vad har nu hänt Felicia?! Jag förstår inte.... Tur för mig att du har Emma i närheten i alla fall, så du har någon som kan trösta dig, och finnas där!Älskar dig!

2008-11-26 @ 21:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0