Some people are gay. Get over it !

Längtan efter sommaren är enorm! Ge mig sommar nu, genast, på momangen!


Sitter med datorn i knäet ute på trappan och funderar över varför vi har dagar i skolan, då den blir inställd p.g.a "snöoväder" men den ställs aldrig in när det är kanonväder! Som idag, har man suttit och stirrat ut genom fönstret hela dagen och bara lääängtat ut, och när man väl slutar, vad har då hänt? MOLN såklart! Ge mig ledigt för sol och låt mig gå i skolan vid regn och annat dåligt väder!

Jag sitter här på min lilla trappa och funderar på hur många som just i den här stunden kommer ut som homosexuella. Och varför vi kallar det för att "komma ut". Man är väl samma person innan som efter? bara det att man kanske har en partner med samma kön. Men redan innan man kom ut haar man ju gillat personer av samma kön. För mig finns inte ens homosexualitet. för mig är vi alla människor, som älskar! Sen vilka vi älskar, det spelar ingen roll för mig, så länge vi vågar och vill älska!

Egentligen borde alla människor vara bisexuella, för om det verkligen är som vi säger, att det är personen i sig man bli kär i och inte könet, så skulle lika lätt en hetrosexuell, som haft förhållande med folk av andra könet skulle kunna finna en av samma kön och bli kär, lika mkt som en homosexuell, skulle kunna hitta en av motsatt kön och bli kär.. Eller?

Jag tror jag har hakat upp mig på "gay"-frågan. Jag antar att jag bara är så liberal när det gäller kärlek att jag inte ens ser vart problemet i att gifta sig med den man älskar ligger. Egentligen så ser jag bara ett problem i det hela och det är att vi inte redan skrivit en lag som tillåter samkönatäktenskap, så snälla, ta och få det gjort innan sommaren! Nu har vi väntat tillräckligt länge!!



Kommentarer
Postat av: Maulina

jag håller med dig.. alla ska få älska vem man vill vare sig det är en man eller en kvinna... om man inte får tycka om en person av samma kön kan man ju inte älska sig själv utan att vara lite bisexuell ;) alla är nog lite bi innerst inne ;)

2008-05-05 @ 19:02:33
Postat av: EMMA

du har hakat upp dig på gay-frågan ja, men det är kanske tur att någon gör det. vissa människor är inte en kapabla att se det du, och jag, ser. kanske dags att du väcker dem?:)

2008-05-05 @ 21:28:39
URL: http://wmma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0