Vad gjorde vi för fel?

Inledningsvis en liten kommentar till Emmas kommentar, ja, jag är ledsen Emma, men det här är vårat öde, jag vet inte vad vi gjort för att förtjäna det här. Antagligen för att vi ska uppskatta flytten vi kommer göra ännu mer!

Vaknade imorse och kände att det skulle bli en bra dag, gick fram o rullade upp rullgardinen och ser till min förskräckelse SNÖ, vit äcklig snö. Jag började gråta, nu var ju sommaren nära, så vänder vädret och det kommer snö. Och som om inte snön i sig är illa nog så ska skolan tvunget få hela skolan att samlas på baksidan av skolan för en kollektiv kram, då de sätter igång brandvarnaren för en liten övning. Ja, så imorgon kommer antagligen halva skolan stanna hemma p.g.a lunginflammation. Man fick springa ut på en trappa som är i bakre delen av skolan, de var köbildning, hade det brunnit på riktigt hade nog många av oss inte klarat oss med livet i behåll och jag tackar högre makter för att jag inte bestämde mig för att ta stilettklackar idag, för det säger jag er, att gå i sådana skor i en spiraltrappa utan att fastna och falla, det är en omöjlighet!

Nu är tanken att jag ska sitta med huvudet dränkt i min bok i kinesiskan och råstuda! Kanske bäst att få något gjort..

Men för att citera Alfons Åberg "Jag ska bara.."


Kommentarer
Postat av: Emma

så sant så så såsåsåsåsåsåså sant!!

2008-03-04 @ 16:19:41
URL: http://wmma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0