Plastbröst och en stor jävla varningskylt !

Nej, nu får det vara nog, nu orkar jag inte det här längre. Vem ska man ringa för att Janne Josefsson ska sluta på svt?
Han är den största sossen i sverige, Mona sahlin kanske skull ta och ringa honom för lite back up, så kan han komma o jobba för henne och så kan någon som verkligen vet hur man leder ett program som Debatt och samtidigt är opartisk ta över jobbet. Han den där Axel som sitter i studion kanske?

Något annat som det också får vara nog med det är fan platsbröst o särskrivning. Jag kan inte hantera att man skriver blogginlägg om hur ens syster nyss har förstorat brösten och i samma mening skriver att hon är nyopererad med ett mellanrum mellan ny och opererad, det funkar inte och det borde världen förstå. Nu menar ju inte jag att plastbröst och särskrivning är de största problemen här i världen, men jag tror att det är en faktor att man förminskar folks självkänsla och att unga tjejer inte tror på sig själv, det spelar ingen roll om man är en duktig sångerska, kan alla länder i världen som ett rinnande vatten eller om man har ett otroligt gott hjärta, sånt räknas inte såvida du inte har långa smala ben, stora bröst och blont hår.
Och vad är det här med att Linda rosing ska ha ett eget dejtingprogram? Hur många dejter kan de möjligen ordna åt henne? Tre, killen på ica som ligger och runkar till bilder av fejkade flickor på kvällarna, en gammal gubbe som inte får några napp på sina konktannonser där han ansöker om thailändska flickor helst i femton-tjugo års ålder och så en av producenterna för att fylla ut programmet. underbart, kommer säkert vara underhållande om man nu orkar se på skiten, vilket man inte gör, man tröttnar bara man ser kvinnan på reklamen, hon har tydligen två barn tror jag, kan hon inte bara skafffa sig ett ordentligt jobb och gå hem o ta hand om barnen?? Vad har hon åstadkommit egentligen? Förutom ett parti som hade tre medlemmar och ett halvtaskig karriär som en som var instängd i ett hus med tio andra plastbröst..
Vart är världen påväg, jag menar, ska jag bli gammal ihop med de här små flickorna som ser upp till tjejer som henne och killar som inte bryr sig och aktivt hjälper till att få flickor att tro att de inte är annat än objekt? Hellre dör jag. Hellre dör jag. Det får fan vara slut på det här nu.

Linda rosing, jag tror jag ska anmäla mig för en dejt. Jag skulle gärna vilja veta vad som försigår där bakom peruken, botoxläpparna, brunkrämen o fejkbrösten.


Vi ses!


Kommentarer
Postat av: EMMA

Det är riktigt bra. Nu blir du kanske lika känd som Rosing eftersom du går åt henne så hårt. Hon kanske inte kan ta det och anmäler?:D

2008-12-04 @ 23:34:07
URL: http://wmma.blogg.se/
Postat av: fecke

Det ser jag fram emot! Bring it on Rosing :)

2008-12-04 @ 23:42:38
URL: http://enlitenfecke.blogg.se/
Postat av: Jonathan

Va, kan du inte simma!? Du skojjar...



Och du, när det gäller din pojkvänsbrist så tror jag sannerligen det kommer. Antagligen när du gett upp hoppet och överväger bli lesbisk efter att ha konstaterat att alla killar är idioter... Ödets ironi, du vet. :P



Det konstiga med Linda Rosing är det att jag faktiskt fått för mig att hon inte är HELT jävla pantad. Hon har ändå gjort många intervjuer där jag faktiskt tyckt att hon har haft mycket vettigt att säga. Det konstiga är hur man kan vara någorlunda skärp och fortfarande låta sig exploateras på det sätt hon gör...



Ha det bra nu i helgen.

2008-12-06 @ 00:06:13
URL: http://etanol.blogg.se/
Postat av: Fecke

(Janne tycker inte ens om kvinnor. Janne, skaffa lite stake för FAN! )

2008-12-08 @ 12:28:25
URL: http://enlitenfecke.blogg.se/
Postat av: remmmm..

Hon har astadkommit att hon nu aer fetekaendis, och daerfor goer hon brosten. Tror hon kmr fa en hel del serverat pa silverfat haedanefter, tror inte du ?

2008-12-09 @ 16:00:20
Postat av: Jenny

nu kan du vinna en bloggdesign hos mig!!!

2008-12-09 @ 16:10:19
URL: http://athena.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Du är jätte rolig du Felicia ;)..

2008-12-11 @ 14:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0