krossade blomkrukor och annan olycka..

.. ingen aning om vad jag vill ha sagt med min överskrifrt.. ingenting egentligen..
Ska börja dejta på internet, rem tipsade, verkar ju praktiskt.. sitta framför datorn, skriva lite om sig själv och slippa se karln man skriver till.. eller kvinnan, vem vet.. verkar ju praktiskt, rent av underbart.. slipper man fysisknärkontakt och man kan låtsa att man är precis den man vill vara, photoshop hjälper en att se ut som man vill också.. Ja, jag kanske skulle testa det, lite svårt att få barn genom datorn kanske.. bestämma träff på riktigt? kommer inte på frågan, photoshop hjälper bara på bild..

 nej, jag får nog vara frölös..

snart är det nyår, man ska börja komma på en massa nyårslöften,

1. Banta( En klassiker, brukar hålla den första kvarten.. sen är man framme vid godisskålen igen)
2. Sluta röka (hmn, jättebra för hälsan..)
3. Börja röka (kanske borde ha det som två, svårt att sluta med ngt man inte sysslar med.)
4. Bli en bättre människa (storslaget, ohållbart.. perfekt!)
5. Inte slösa så mkt pengar (Inte mina egna iaf.. )
6. Börja gå på mina AA-möten (Missade några p.g.a några blöta veckor nu i höst..)
7. Försöka att komma på nyårslöfte till nästkommande år i god tid.

Att bli en bättre människa, det perfekta nyårslöftet, lätt genomfört.. Om man redan är helt perfekt, så.. ja, då behövs det inte så mkt mer..
Sluta röka, vet inte riktigt hur jag ska klara det, är ju så påfrestande, suget efter cigg är ju där ta mej fan hela tiden, inte blir det bättre av att man försöker tänka på annat eller förall del krossar blomkrukor.. nej, suget vill ju inte släppa. Banta, det ultimata, den där modellkroppen som jag så sött sitter och drömmer om.. de där  beniga armarna, trådsmala låren, brösten som man måste leta efter med förstoringsglas. Magen, alla kvinnors dröm, den platta, nästan obefintliga MAGEN.. jag kanske ska låta bli att käka godiset nästa år iaf.
Sluta slösa pengar, måste spara på stålarna, man kan ju kanske behöva dem när man är död eller något..!


2008, jag undrar vad som händer då? Alla silikonbröst kanske exploderar och vi kommer drunka i silikon.. ja, 2008 blir nog jordens undergångs år..!


Kommentarer
Postat av: Linnea

röker du? :P

2008-01-02 @ 23:06:13
Postat av: emma

haha fan vad kul

2008-01-29 @ 20:46:03
URL: http://wmma.blogg.se
Postat av: Charlotte

Din ironi är underbar Felicia!

2008-10-08 @ 13:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0