Jaha, då var man bloggare..

Ja, då har man nyss förlorat blogg-oskulden.

Det är inte varje dag, wow, det är ju jättestort. Kändes som om en blixt slog genom kroppen och jag känner mig helt kallsvettig.. wow, jag är inte blogg-oskuld längre..! Oj, det häftigaste är att den här gången så får man berätta för en hel cybervärld om hur det var.. och jag var jättenervös i början, wow, inledningen var väldigt skakigt, när fingrarna började söka sig överallt på tagentbordet, ja, då släppte nervositeten och övergick i en njutning som kittlade i hela kroppen..

Hela kroppen pumpar, och jag vill bara fortsätta skriva, och känna fingrarna överallt..

Kommentarer
Postat av: Emma

ja,upprepning var det va! ;) WOW!

2007-12-09 @ 20:47:01
URL: http://wmma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0