Hosta...

och annat obehag..
När man hostar så att lungorna gör ont och hela halsen blir igentäpt så man knappt kan andas, då vet man att man lever, eller det känns som om man lever iaf, eller ja.. vad känns det som egentligen? förutom obehag och ont? Fast å andra sidan det är väl bara språkligt? om jag hade betäcknat det som gör ont som något som är behagligt istället, hade det gjort mindre ont då? om jag hade sagt att det är skönt att hosta hade det fortfarande varit samma känsla jag känt, antagligen för det är ett J*kla skit.. har varit uppe hela natten o hostat, o hostat... låter ju urlöljigt att hosta så man knappt för luft.. har kanske sjungit för mkt? kan man få hosta av att sjunga?


Undra om det är varmt att dö? jag kan verkligen inte släppa det här med hur det känns att dö, pratade med en häromdagen som sa att han visste att han skulle träffa sin familjemedlem när han dog, så att han var borta kändes mer som en lång sträcka ifrån varandra än som död.. de skulle träffas i himlen igen en dag, jättefint tycker jag, verkligen..! Jag hoppas också på himlen, jag har köpt mig en förstaklassbiljett dit.. jag undrar hur mycket man ska packa med sig?


Vad tror ni händer när man dör?



Kommentarer
Postat av: Ywon

Släktingar som har vakat dig kommer nu ta emot dig på andra sidan där det finns inget krig eller smärta bara ro för själen

2007-12-18 @ 10:28:54
URL: http://ywons.blogg.se
Postat av: emma

jag vet inte vad jag tror, det är väl inget man kan veta, för det är väl inget vi ska veta. men jag hoppas på något bra

2007-12-18 @ 10:53:38
URL: http://wmma.blogg.se
Postat av: rem

Får man veta när det händer :) Tror inte på vad någon säger om vad som händer när man dör.. jag får se själv när det e dags. Himlen låter väl bra, fast man kommer kanske inte dit om man inte tror på det?

2007-12-19 @ 12:28:45
URL: http://remmm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0