9 timmar och 11 minuter i dödsriket..

.. Nu har jag varit borta i 9 timmar och 11 minuter.. ingen större skillnad.

Jag undrar vad som hände med min kropp igår, om den försvann, nej, den har jag kvar jag fick bara en ny själ..

Och nu varndrar jag omkring, bland samma människor som förut, men ser världen på ett annat sätt.
Folk är inte mer annorlunda nu från förut, men någonting har hänt, smärtan när jag dog, den kom aldrig och inte heller var det som en orgasm, det var helt enkelt bara så att jag vaknade imorse och kände mig helt ny. Pånyttfödd helt enkelt..!

Igår, bara en stund innan det hände, berättade jag för så många som möjligt av dem jag känner kärlek till, hur mkt jag tycker om dem. Jag kände att om det är nu det ska ske, så ska ingen få sitta och undra om jag brytt mig om dem.

Jag såg ljuset, det var ett enda stort luciatåg, med vackra tärnor i alla åldrar, människor log och var glada och fyllda med hopp.. Ja, så var det, sekunderna innan jag gick in i dödsriket..

Jag undrar hur länge jag stannar här...

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha! tror jag inte på för du hörde dig minst sagt inte av dig till mig! ;)

2007-12-11 @ 16:03:56
URL: http://wmma.blogg.se
Postat av: Ulla

Som kommentar till ovanstående.....
...men mej hörde du av dej till =)
Tack! Gillar dina gonatt sms =)

2007-12-11 @ 16:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0