Moderaterna blir bara bättre och bättre..

..Och liksom Mona Sahlin lyser jag med min frånvaro. Ja, i alla fall om man ska tro Emma, tycker du att jag uppdaterar bloggen för sällan darling? Ja, jag har väl helt enkelt inte så mkt att säga, eller så kan det bero på att jag varit sjuk..

I förgår låg jag hemma i soffan och mådde dåligt medan jag zappade runt på kanalerna bland dokusåpor och skit som alltid gör mig illamående. Tillslut fastnade jag framför Skalvan på svt, plöstligt skriker jag, ja jag skriker, vem är på tv, jo, Rolf Lassgård han får mig jämt att hålla på att dö av skratt. Nej, damer inte för att han är sexig och manlig utan för att min pappa när vi såg en Beckfilm sa "Om jag var kär i män skulle jag gilla Rolf, han är så manlig" Vänta! Stoppa bandet!? Om Roffe är den bild män har av manlighet, så stänger jag ner fabriken och ger upp. Jag vill ha en manlig man, men om Roffe är manlig.. då, ja då.. nej usch!

Sitter i soffan och ser handbollsfinalen med pappa, eller ja, jag sitter i alla fall i soffan och pappa sitter bredvid mig och tittar och skriker med jämna mellanrum, tydligen ska jag hålla på frankrike om jag ska tro pappa, men de ligger under och pappa tycker att Rolf är manlig, så jag har slutat lita på hans omdöme. 

Jag har varit sjuk hela veckan, min bror har varit helt sjuk och berättat alla tjugofyra delar i de manliga och kvinliga könsorganen som finns, jag höll på att dö av skratt, alltså den ungen är sjuk! Han hade haft prov och prickat alla rätt, inte ens tittat i boken och läst på, men sen säger han det värsta. De hade tydligen fått en lista i sexualkunskapen med en ordlista på ord inom sex som var bra att veta om, iaf så står då förklaringar och de skulle skriva vilket ord de sökte. Tydligen så har iaf min bror och en kille i klassen sagt då de kommit till ordet "Det här är ett ord som beskriver människor som har sex med djur" min bror och hans vän säger samtidigt -Frökend! Vad heter någon som har sex med djur!?
Då hade läraren sagt att de fick klura på den. Hör och häpna plötsligt hade de båda skrikit - Fröken fröken! Menar du 'Doggystyle' !?
Ja, vad säger man som lärare? Jag hade fått en hjärtinfarkt! Fem stjärnor till min bror för hans underbara kunskaper! Den tackar vi för brorsan!

Kommentarer
Postat av: Emma

haha herregud.....

2009-02-01 @ 20:06:28
URL: http://wmma.blogg.se/
Postat av: linnea

skit bra insändare i tidningen idag snygging>!!

2009-02-04 @ 09:08:49
URL: http://beatle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0